980
اطلاعیه سامانه رزرو ( خرید ) غذا
به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند، سامانه رزرو ( خرید ) غذا فعال گردیده و به روش زیر قابل استفاده می باشد :
1-پس از ورود به سایت موسسه به سامانه رزرو غذا وارد شوید ویا به آدرس food.hadaf.ac.ir مراجعه نمایید.
2-در صورت ورود برای اولین بار یا نداشتن اعتبار کافی روی منوی افزایش اعتبار کلیک نموده و با طی کردن مراحل لازم و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب اعتبار حساب تغذیه خود را به مقدار دلخواه افزایش دهید.
3-جهت رزرو غذا روی دکمه ذخیره در روز مورد نظر کلیک کنید.
4-جهت لغو رزرو غذا روی دکمه حذف در روز مورد نظر کلیک نمایید.
5-جهت در یافت غذا در روزهایی که قبلاً رزرو نموده اید در ساعات مقرر بین 12:30 تا 13:30 با در دست داشتن کارت دانشجویی به سلف مراجعه نمایید.
تذکر 1: همراه داشتن کارت دانشجویی جهت دریافت غذا الزامی است و بدون کارت دانشجویی به هیچ وجه غذا داده نخواهد شد و رزرو مربوطه باطل شده و هیچگونه وجهی نیز مسترد نخواهد شد.
تذکر2: هر دانشجو برای هر روز فقط می تواند یک غذا رزرو نماید.
تذکر3: رزرو غذا فقط برای روزهایی میسر است که از قبل در سیستم تعریف شده باشد.
تذکر4: دانشجو می تواند حداکثر تا ساعت 24:00 غذای روز بعد را رزرو و یا لغو رزرو نماید. بعد از این مهلت هرگونه اقدامی برای روز بعد ( اعم رزرو یا لغو رزرو غذا ) مقدور نیست و هیچگونه وجهی هم بابت غذاهای رزرو شده به دانشجو مسترد نخواهد شد.
توجه: در حال حاضر پرتال رزرو غذا فعال میباشد
اولین غذا آماده تحویل ، روز 1402/07/18
امور دانشجویی موسسه
تاریخ انتشار: 15:6:47 1402/06/30
موضوعات مرتبط
اطلاعیه مهم وام شهریه دانشجویی نیمسال بهمن 1403-1402جدید اطلاعیه مهم تمدید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشدجدید تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 (14022) راهنمای پرداخت شهریه به صورت غیر حضوری اطلاعیه برپایی نماز جماعت ظهر به همراه بیان تفسیر و احکام اطلاعیه خوابگاه خواهران اطلاعیه سرویس ایاب و ذهاب اعتبار مدارک دانشگاهی موسسات آموزش عالی اطلاعیه مهم پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد اطلاعیه امور فارغ التحصیلان افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کارشناسی ارشد افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کاردانی،کارشناسی ناپیوسته و پیوسته اطلاعیه گزارش پیشرفت کار دانشجویان ارشد