4076
افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کارشناسی ارشد
قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد
از آنجاییکه درخواست افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان الزاما میبایست از طریق ثبت نام در پورتال وزارت علوم صورت گیرد، لذا به اطلاع کلیه ورودیهای مهر ۹7 و ماقبل که در نیمسال گذشته موفق به دفاع از پایاننامه خود نشده و نیاز به تمدید آن دارند میرساند: حداکثر تا پایان مهر ماه سال جاری با مراجعه به سایت مربوطه به آدرس https://portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
پیشنهاد میگردد هنگام ثبت نام در سامانه، راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با امور تحصیلات تکمیلی موسسه تماس حاصل فرمایید.
بدیهی است تنها درخواستهای ثبت شده در سامانه توسط دانشجو، از طریق موسسه قابل پیگیری بوده و در غیر اینصورت ارتباط این افراد با موسسه قطع و عواقب آن متوجه دانشجو میباشد.
قابل توجه دانشجویان درخواست شورای موارد خاص استان
1 - ابتدا مبلغ 500.000 ریال به حساب شماره شبا 660100004001073903022968 با ذکر شناسه 387073953119500001400264888204 واریز نمایند. اصل فیش پس از دریافت کد رهگیری و پایان فرایند ثبت نام در سامانه https://portal.saorg.ir بارگزاری شود.
سایر مدارک :
2 - شامل کارنامه کل و ریز نمرات از آموزش دانشگاه
3 - مدرکی که به نحوی باعث عدم موفقیت در تحصیل شده است مانند: بیماری دانشجو، گواهی محل کار،بیماری والدین ، طلاق ، ازدواج، فوت اعضای درجه یک و...
4 - نامه اخراجی از دانشگاه
5 - کارت پایان خدمت یا نامه معافیت تحصیلی
6 - کلیه مدارک پزشکی و مشاوره پس از تائید پزشک معتمد دانشگاه اسکن شود.
سپس از طریق پورتال سازمان امور دانشجویان ( سامانه سجاد ) به آدرس https://portal.saorg.ir وارد سامانه شده و در قسمت راهنمای کاربران ، دانشجو قبل از شروع به ثبت نام راهنما را مطالعه نمایند . سپس کلیه مدارکی که در بالا ذکر شده اسکن نموده و در قسمت های تعریف شده آپلود نمایند.
از آنجا که دسترسی جهت تصحیح اطلاعات دانشجو وجود ندارد دقت گردد کلیه موارد خواسته شده اعم از واحدهای گذرانده ، باقیمانده ، معدل کل ، تعداد مشروطی و ... درست نوشته شود.
پس از تائید اطلاعات توسط کارشناس آموزش کل و طرح در جلسه کمیسیون موارد خاص داخلی دانشگاه / موسسه ، پرونده به شورای موارد خاص استان ارجاع می گردد. در این بازه پیامی به این مضمون که « جهت ادامه فرایند به کد رهگیری مراجعه کنید» برای دانشجو ارسال می گردد. دانشجو به کد رهگیری مراجعه و مبلغ 130000 ریال طی شماره کارت و رمز دوم از کارت دانشجو کسر و به حساب امور دانشجویان وزارت متبوع واریز می گردد. اکنون پرونده شما در شورای استان قابل دسترسی است .
پس ازبررسی و اعلام نظر کارشناسی ، به دبیر شورای موارد خاص استانی ارسال می گردد. پیام « به دبیر شورای استان ارسال شد» ( قابل طرح در جلسه)
- پس از طرح در جلسه ، رای صادره برای دانشجو مانند مراحل دیگر پیام می شود.
- دانشجویان دانشگاه مازندران لازم است پس از دریافت رای متن پیام « فرایند خاتمه یافته است» پس از 48 ساعت (بازه انشاء صورتجلسه، امضاء و ارسال) جهت ادامه فرایند آموزشی و ثبت نام به آموزش دانشگاه مازندران یا دانشکده مراجعه نمایند.
- جلسات شورای استان ماهی یکبار و در موارد ضروری فوق العاده برگزار می گردد و از آنجا که از طریق سامانه سجاد قابلیت پیگیری وجود دارد نیازی به حضور دانشجو و پیگیری شفاهی نخواهد بود.مراتب به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان ذینفع رسانده شود.
رفع نقص و پشتیبانی سامانه سجاد 96664457-021 آقای توکلی / 35303423-011 شورای مواردخاص استان مازندران
تاریخ انتشار: 9:49:18 1400/06/21
موضوعات مرتبط
اطلاعیه مهم وام شهریه دانشجویی نیمسال بهمن 1403-1402جدید تعطیلی موسسه در کنکور سراسری 1403 راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته مرحله تکمیل ظرفیت1402 ساعت کار اداری موسسه در ماه مبارک رمضان راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مرحله تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ اطلاعیه مهم شروع کلاس های درس نیمسال 14022جدید اطلاعیه مهم تمدید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشدجدید مهلت انتخاب واحد تمدید شد اطلاعیه مهم انتخاب واحد تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 (14022) راهنمای پرداخت شهریه به صورت غیر حضوری اطلاعیه برپایی نماز جماعت ظهر به همراه بیان تفسیر و احکام راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری جدید اطلاعیه خوابگاه خواهران اطلاعیه سرویس ایاب و ذهاب