3101
افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کاردانی،کارشناسی ناپیوسته و پیوسته
قابل توجه دانشجویان کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
از آنجاییکه درخواست افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان الزاما میبایست از طریق ثبت نام در پورتال وزارت علوم صورت گیرد، دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که سنوات تحصیلی آنها بیش از 5 نیمسال شده است یا 2 نیمسال مشروط شده اند و دانشجویان کارشناسی پیوسته که سنوات تحصیلی آنها بیش از 10 نیمسال شده است یا 3 نیمسال مشروط شده اند: حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به سایت مربوطه به آدرس portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
پیشنهاد میگردد هنگام ثبت نام در سامانه، راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با امور تحصیلات تکمیلی موسسه تماس حاصل فرمایید.
بدیهی است تنها درخواستهای ثبت شده در سامانه توسط دانشجو، از طریق موسسه قابل پیگیری بوده و در غیر اینصورت ارتباط این افراد با موسسه قطع و عواقب آن متوجه دانشجو میباشد.
قابل توجه دانشجویان درخواست شورای موارد خاص استان
1 - ابتدا مبلغ 500.000 ریال به حساب شماره شبا 660100004001073903022968 با ذکر شناسه 387073953119500001400264888204 واریز نمایند. اصل فیش پس از دریافت کد رهگیری و پایان فرایند ثبت نام در سامانه https://portal.saorg.ir بارگزاری شود.
سایر مدارک :
2 - شامل کارنامه کل و ریز نمرات از آموزش دانشگاه
3 - مدرکی که به نحوی باعث عدم موفقیت در تحصیل شده است مانند: بیماری دانشجو، گواهی محل کار،بیماری والدین ، طلاق ، ازدواج، فوت اعضای درجه یک و...
4 - نامه اخراجی از دانشگاه
5 - کارت پایان خدمت یا نامه معافیت تحصیلی
6 - کلیه مدارک پزشکی و مشاوره پس از تائید پزشک معتمد دانشگاه اسکن شود.
سپس از طریق پورتال سازمان امور دانشجویان ( سامانه سجاد ) به آدرسhttps://portal.saorg.ir وارد سامانه شده و در قسمت راهنمای کاربران ، دانشجو قبل از شروع به ثبت نام راهنما را مطالعه نمایند . سپس کلیه مدارکی که در بالا ذکر شده اسکن نموده و در قسمت های تعریف شده آپلود نمایند.
از آنجا که دسترسی جهت تصحیح اطلاعات دانشجو وجود ندارد دقت گردد کلیه موارد خواسته شده اعم از واحدهای گذرانده ، باقیمانده ، معدل کل ، تعداد مشروطی و ... درست نوشته شود.
پس از تائید اطلاعات توسط کارشناس آموزش کل و طرح در جلسه کمیسیون موارد خاص داخلی دانشگاه / موسسه ، پرونده به شورای موارد خاص استان ارجاع می گردد. در این بازه پیامی به این مضمون که « جهت ادامه فرایند به کد رهگیری مراجعه کنید» برای دانشجو ارسال می گردد. دانشجو به کد رهگیری مراجعه و مبلغ 130000 ریال طی شماره کارت و رمز دوم از کارت دانشجو کسر و به حساب امور دانشجویان وزارت متبوع واریز می گردد. اکنون پرونده شما در شورای استان قابل دسترسی است .
پس ازبررسی و اعلام نظر کارشناسی ، به دبیر شورای موارد خاص استانی ارسال می گردد. پیام « به دبیر شورای استان ارسال شد» ( قابل طرح در جلسه)
- پس از طرح در جلسه ، رای صادره برای دانشجو مانند مراحل دیگر پیام می شود.
- دانشجویان دانشگاه مازندران لازم است پس از دریافت رای متن پیام « فرایند خاتمه یافته است» پس از 48 ساعت (بازه انشاء صورتجلسه، امضاء و ارسال) جهت ادامه فرایند آموزشی و ثبت نام به آموزش دانشگاه مازندران یا دانشکده مراجعه نمایند.
- جلسات شورای استان ماهی یکبار و در موارد ضروری فوق العاده برگزار می گردد و از آنجا که از طریق سامانه سجاد قابلیت پیگیری وجود دارد نیازی به حضور دانشجو و پیگیری شفاهی نخواهد بود.مراتب به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان ذینفع رسانده شود.
رفع نقص و پشتیبانی سامانه سجاد 96664457-021 آقای توکلی / 35303423-011 شورای مواردخاص استان مازندران
تاریخ انتشار: 9:45:41 1400/06/21
موضوعات مرتبط
اطلاعیه مهم وام شهریه دانشجویی نیمسال بهمن 1403-1402جدید اطلاعیه مهم تمدید پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشدجدید تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 (14022) راهنمای پرداخت شهریه به صورت غیر حضوری اطلاعیه برپایی نماز جماعت ظهر به همراه بیان تفسیر و احکام اطلاعیه خوابگاه خواهران اطلاعیه سرویس ایاب و ذهاب اطلاعیه سامانه رزرو ( خرید ) غذا اعتبار مدارک دانشگاهی موسسات آموزش عالی اطلاعیه مهم پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد اطلاعیه امور فارغ التحصیلان افزایش سنوات تحصیلی و کمیسیون موارد خاص دانشجویان کارشناسی ارشد اطلاعیه گزارش پیشرفت کار دانشجویان ارشد