93 اطلاعیه مهم: حضوری شدن کلاسهای مقطع کارشناسی ارشد تا پایان نیمسال

باسمه تعالی

به اطلاع اساتید محترم و دانشجویان گرامی مقطع کارشناسی ارشد می‌رساند: بر اساس ابلاغیه مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۳۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر لزوم حضوری شدن کلاس های آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی، کلیه کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد موسسه در هفته های باقیمانده تا پایان نیمسال جاری، به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

بدیهی است از تاریخ ابلاغ اطلاعیه امکان برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد بصورت مجازی وجود نخواهد داشت.

امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی



تاریخ انتشار: 16:56:41 1405/03/03
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
رفتن به بالای صفحه